En bra helg, men kort....

Jag förstår verkligen inte att en helg kan gå så himla fort.... Har iofs varit en bra helg! Kräftskiva i fredags, igår på dan tog jag det bara lugnt och var hemma och på kvällen var jag hos Anna. Där blev det alfa, goda varma mackor, godis, vindruvor och sånt! Väldigt trevligt. Och idag har det också varit väldigt lugnt... Var till mamma och pappa en sväng och lämnade tillbaka lite filmer jag lånat. Ikväll är det filmkväll!

Imorgon är det kalas! Då fyller min kära syster Anna år! = )

Kom på att jag måste betala mina räkningar idag!! Lika bra att ta tag i det på en gång....

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det bästa med måndagar är att man har helgen att se fram emot! Snart fredag, har det klarnat ännu???

2007-08-26 @ 21:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback