Jag har så svårt att balansera mellan trygghet och panik

 Ena sekunden mår jag sådär oförskämt bra och svävar på de där rosa små molnen, för att i nästa sekund sitta här hemma och analysera sönder allt. Jag hatar mig själv för det. Kan inte säga varför egentligen jag blir sådär deppig för ingenting... Det går verkligen från att livet är underbart till att allt är skit. Kanske är för att jag är så trött nu också. Första veckan på jobbet efter semestern och man är helt slut om kvällarna.... Man vill så himla mycket mer än man orkar med - och det är frustrerande!

Har spelat alfapet på nätet med syster ikväll. Det var väldigt trevligt. Det är min nya drog!

Imorgon är det redan torsdag. Skönt, då är helgen på väg! Ska tvätta och pyssla lite hemma imorgon kväll hade jag tänkt. Måste verkligen handla också.

Sängen lockar, lite tidigt..... Men det är ju så himla skönt att sova! Tänkte läsa lite innan jag somnar också. Har kommit halvvägs i boken "Såld". Den är hemsk, men bra!

Jag har ont i halsen också. Det tycker jag inte om. Jag vägrar att bli sjuk, går verkligen inte med på det!!

Take care!



Kommentarer
Postat av: Anna

Syster min vann på alfa ikväll!!!

2007-08-15 @ 21:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback