Kokobom

Haha, idag har det varit hysteri efter låten Kokobom på jobbet. Vi hörde den aldrig på radio idag även fast vi vänta o vänta, men alla gick runt o försökte nynna på det lilla de kom ihåg.... Men nu har jag fått låten i alla fall. Vill inte påstå att den är bra direkt, men rätt skön på nåt sjukt sätt.

Idag efter jobbet träffade jag Emma på stan. Vi åt onyttigt på American Pizza. Men gud vad gott det var. Vi delade på en De Luxe - mums! Mycket trevligt att träffa Emma också.

Lugnt här hemma ikväll.... Riktigt lugnt. Det är nog det jag behöver, men kanske inte det jag var mest sugen på. Funderar på att läsa lite nu kanske, för här har jag nog gjort mitt för ikväll!

Imorgon, då ni... Då ska jag sova länge!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback