Man kan verkligen lita på Lars

Lasses nya singel "Om du lämnade mig nu" är grym. Verkligen fin låt.... Tyckte om den på en gång. Åhh, vad jag blir pirrig när jag tänker på nya skivan & turnen! Så härligt att ha nånting att se fram emot när mörka hösten är på väg! Hans röst, hans känsla, hans sätt att sjunga rakt in i mitt hjärta.... Vad skulle jag göra utan min Lars?!

 

"Det skulle bli för tomt om ingen fanns där som värmde mig i natten
men jag skulle aldrig ha tålamod nog att bli förstådd
ingen känner mig så väl som du
jag skulle fastna i min ensamhet igen om du lämnade mig nu"


Tänk Anna, att vi stod där längst
framme vid scenen... Obeskrivligt!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är fan lika bra som Lasse!

2007-08-16 @ 22:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback