Ödet att jag inte ska träna?!

Var länge sen jag sov så illa som jag sov i natt. Det var fruktansvärt! Såg verkligen fram emot att gå och lägga mig och sova länge idag...  Men att somna var nästintill omöjligt. Somnade till mellan ett o två nån gång, men vaknade klockan två och somnade inte förrän efter fyra. Sen har jag sovit oroligt hela tiden! Surt när man är jättetrött, men inte kan sova!

Skulle vara duktig idag också, men det gick ju som det gick.... Tog cykeln ner på stan för att köpa träningskort på Friskis. Lånade pengar av mamma och pappa. Jag kom ner på stan, gick och tog ut pengarna, gick ner till Friskis, fyllde i blanketten man skulle fylla i.... När det bara var betalningen kvar kläcker hon ur sig att de bara tar kort på helgen. Och jag hade ju inte pengar till det på kortet, så det var bara att åka hem igen - utan träningskort. Yippie!!

Kalas för farmor på eftermiddan och dricka lakritsshots med två jobbarkompisar ikväll. Jaja, blir nog bra.


"Varje torn du bygger upp ska nån annan rasa ner
Nån idiot som bara ser sin chans och tar den
 Vem som helst kan avge tomma löften, och göra hål där de lovar och svär
 Det är lätt att hålla käften, och svårare att säga som det är"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback