Onsdag på Harrys

  Mina onsdagar brukar jag inte spendera på krogen... Men det är ju trots allt semester! Var rätt mycket folk och bra drag i schlagerbaren! Riktigt nice! Idag har det dock varit lite segt. Låg kvar i sängen länge och sen förflyttade vi oss bara till soffan och kikade på film o beställde pizza med hemkörning. Såna dagar får man ha ibland!

Har varit lite väl mycket festande på sista tiden. Men det har varit kul. Riktigt kul. Men helgen som kommer ska bli lugn... Så måste det bli! Har dessutom inte råd att festa så mycket mer den här månaden! Blir att spara sig till kräftskivan som förhoppningsvis blir den 24:de augusti hos Emma.

Kom just på att jag inte varit utanför dörren idag, så nu ska jag ta en promenad! Ska bli riktigt skönt.... Lars får följa med i lurarna! Han är kung. Sen ikväll blir det film och mys. Sånt tycker Kaka om.

Puss & Hej                   
                                                             
 
                                                         

På Björnstugan i Örebro
image5

                                           
                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback