Skit på jobbet

Vad ska man säga?! På jobbet är allt skit idag. Cilla ska byta lag på måndag så då kommer jag stå där med ännu mer slavgöra och ingen att prata med så tiden kan gå lite fortare! Känns surt som fan! Sen utöver det är det massa annan skit.... Fattar inte att folk ska va så himla negativa. Får man ett erbjudande om nåt - vad som helst - och man inte är intresserad, behöver man väl inte få ett utbrott och gapa och skrika om vilka idioter alla är.... Man kan bara tacka nej! Det är så frustrerande. Allt som innebär förändrig / förbättring är livsfarligt och borde förbjudas!! Så jag tog på mig att både gå på borådsmötet ikväll och följa med till Ullared på shoppingresa. "Vad fan, varför ska VI följa med? Det var det dummaste jag hört, det är inte vårat påhitt, det kan väl dem på kontoret göra".... Hallå, det är en rolig grej! Man får gå på Ullared istället för att jobba! Vad är problemet? Nej, idag är jag less!!

Så idag efter jobbet blir det hem, laga mat, äta, duscha och byta om.... Och sen tillbaka till jobbet!

Har varit hos distriktssköterskan idag... Hon påstår att jag har höstblåsor! Bäst att de går över snart, för det är inte skönt kan jag lova!

Dags att cykla tillbaka till mitt underbara jobb! Ta hand om er! Tack Anna för att du är du!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Va?? Ullared...fan vad kul!!!

2007-08-21 @ 18:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback