Träningspass 1

Nu är det avklarat iaf - första träningspasset på evigheter! Ska ta ett annat pass nästa gång. Gillade inte musiken och så! Men men, skönt att ha tagit sig dit en gång! Ska inte göra som förra gången jag skulle börja träna o träna tre - fyra pass i veckan.... Efter tre veckor hade jag tröttnat och visade mig aldrig där igen! Nu ska jag satsa på en eller två gånger i veckan. Kanske är mer lagom. Se om man får nån träningsvärk då... Konstigt vore det väl annars.

I övrigt är det väl sådär. Sov dåligt i natt, dagen på jobbet har väl inte varit nån höjdare och så känns det allmänt tråkigt att komma hem till en "tom" / ensam lägenhet. Men men, det är skit man får ta!

Imorgon efter jobbet är det tvätta som gäller... Igen! Jag gör inget annat känns det som. Jag vill ha egen tvättmaskin igen. Det var bra mycket skönare!

Äsch, jag ska inte klaga.... Jag har det bra.

"Stackars hon som flyter med Som aldrig lärde sig ta sats
Hon som ägna all sin tid Åt nåt hon inte ville bli
För det var bara där det fanns en plats
Stackars den som inte bryr sig
Stackars dom som aldrig tyr sig Till andra än sig själv"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback