kentbiljetter, YES!!!

Jag är lycklig. Kent 28 februari i sporthallen. Känns så otroligt bra att vi hann få biljetter. 12 minuter, sen var de slut! Kan inte fatta att jag ska se dem igen... Var ett tag sen nu. Kommer bli grymt.

Samtidigt som jag hämtade ut kentbiljetterna hämtade jag ut biljetter till Lasses sommarturnè. Nu har man verkligen nåt och se fram emot.

Och på lördag ska vi se Lasse - igen! Är en månad sen vi såg honom här i Eskilstuna! Det var så himla bra... Verkligen! Sån jäkla skön känsla att stå där längst fram! Måste förresten rama in mitt plektrum jag lyckades få! : ) Ohh, vad jag ser fram emot lördag! Avslutningen på turnén och allt! I Linköping, hans hemstad!

Underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback