Schlagerbaren med Emma igår

I torsdags fick jag akut sug efter hund igen. Emma och jag var och kikade på hundvalpar. Åhh så söta de var! Speciellt en som vi fastnade för. Riktigt fin! Men men, bara att inse.... Det funkar inte just nu iaf. Hur mycket jag än vill. Hårt, men sant.

Igår var en bra dag. Slutade jobbet kl tre, cyklade ner till stan och träffade Emma! Tränade ett medelpass på Friskis.... Riktigt duktigt av oss. Var ett helt okej pass, men musiken var helt kass. Sen träffade vi Mari och det blev mat på cafeét i 21:an. Nachos, mums! Så blev det förfest hos mig - bara jag & Emma. Var supernice!! Blev Harrys sen.... Schlagerbaren! Men är det nåt jag inte gillar så är det buggande människor. Helt respektlösa dessutom! Var rätt skumma människor där igår. Men vi hade kul!

Idag blev det stan med Rille. Jag köpte mig en ny fin tröja. En grå med stjärnor och döskallar på. Me like! Så åt vi på stan & gick runt och spana lite. Trevligt.

Ikväll blir det nog lugnt värre...

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback