Sovmorgon...

Tro det eller ej, men idag låg jag kvar i sängen till kl 14.00. När hände det senast? Har det hänt i överhuvud taget?! Brukar få panik och känna att jag inte får nåt gjort och att dagen bara försvinner. Men det var riktigt skönt faktiskt = )

Ringde sedan Anna och träffade henne på stan. Vi lunchade på Hurtigs.... Bakad potatis. Det smakade riktigt bra. Gick på stan och spanade, sen handlade vi och hyrde film som vi kollat på ikväll. "Se upp för dårarna" såg vi. Sett den förut, men den var minst lika bra nu. Anna hjälpte mig att färga håret också. Tack så mycket!! Blev lite mörkare än förut.... Har inte torkat än så lite svårt att säga vad jag tycker, men det blir nog bra.

Börjar känna att tatueringen tillhör min kropp nu. Den är jag helt enkelt.

Imorgon måste jag ner på stan eller till tuna park. Ska kika efter en höstjacka. Det är nåt jag verkligen behöver!

Just spelat alfa med syster... Blev 1 - 1. Trevligt trevligt.

Nu är det duschen som gäller!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tatueringen har alltid funnits där men nu kan du se den.

2007-09-02 @ 10:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback