Mitt internet är elakt

Dåligt med bloggande här.... Skyller det på mit strulande internet.

Har haft besök av Anders i helgen. Haft det superbra! =) Mindre kul att helgen försvann så fort o det blev måndag igen....

Jobbade till 20.30 igår... Var en föreläsning om islam. var väl iofs rätt intressant, men jag ville mest hem. Så idag bestämde jag mig redan när jag gick upp att ikväll ska det bli lugnt. Duschade, fixade mat och satte mig sedan i soffan  direkt när jag kom hem från jobbet och tittade på en film. Ligger nu nedbäddad under en filt och ser på vänner.

Imorgon efter jobbet kommer pappa hit! Ska sätta upp spegeln i hallen och så. Jag måste skärpa mig och få ordning här. Stör mig på att jag aldrig blir klar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback