Julklappsbekymmer

Idag har jag lekt målare på jobbet. Fan vad fint det blev. Jag också för den delen =) Var faktiskt rätt skönt att spendera dagen i ett cykelrum i min ensamhet.... Det behövde jag nog, hehe.

Efter jobbet stod det julklappsshopping på programmet. Jag och Emma sprang runt och letade och funderade.... Några klappar inhandlades, men krävs nog några fler vändor på stan innan jag är klar. Skulle även behöva ta mig till tuna park en sväng... En bil vore ju inte fel nej. Eller lite vettiga ideér på vad man önskar sig ;) Hehe.

Mer sömn i natt tack!!

Kommentarer
Postat av: Gissa vem?

Hmm, ska jag ta detta inlägg som en pik? =)

Puss

2008-12-17 @ 00:34:47
Postat av: Anonym

Klart du ska =) Väntar fortfarande på en lång önskelista.... PUSS

2008-12-17 @ 18:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback