Ahhhh, göm alla speglar!!!

Här har man gått och sett fram emot tiden hos frisören och idag har jag suttit där i fyra timmar och sen betalat 1350 kronor för kalaset! Så ser man ut som hej-kom-och-hjälp-mig!! Avskyr det verkligen. Fan. Vet inte hur man ska definera färgen. Orange kanske? Usch! Vad tusan ska jag göra nu då? Ska man investera i ett silverschampo för 150 kronor och chansa på att det blir lite bättre?  Eller ska man slänga i en brun toning och hoppas det inte blir alltför konstigt? Ja, jag vet fan inte. Men nåt måste göras.

Ikväll ligger jag bara i soffan och lyssnar på musik.... Och tänker på tok för mycket. Igen.



"Och det här är vad alla har sagt om dig
håll dig borta från honom
han kommer att såra dig
det här är vad alla har varnat mig
hej, du är så bräcklig
det kommer att krossa dig"

Säkert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback