Och jag vill ha dig....

Ikväll lyssnar jag på Håkan, ligger i soffan o bara tar det lugnt. Det är precis vad jag behöver. Eller ja, finns ju nåt som skulle göra det hela bra mycket trevligare. Men men!

Imorgon har jag snöjour. Gillar det ärligt talat inte alltför mycket. Bra pengar om man måste gå ut, men värderar nog sömnen högre just nu. Ska i alla fall ställa klockan på åtta och kika ut om det kommit nån snö... Då ska jag ringa Maria o meddela hur det blir. Är det ingen snö så är det sängen som gäller igen.

Lite tv nu innan sängen.

"Jag tror jag ska kasta mig igenom ditt fönster
Rusa rakt in i ditt liv
Du har lämnat mig på den jävligaste av platser
Och jag vill ha dig"
                                  
Håkan Hellström


Håkan & Lasse 19 / 10 - 05

Underbart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback