24 / 11 -2008

Helgen har spenderats i Borlänge. Har haft det väldigt bra, även fast festen i fredags resulterade i en väldigt bakfull Karin. Tur att jag har världens bästa pojkvän som tog hand om mig. Frukost på sängen och allt. Var filmtittande i sängen som gällde hela dagen.

Oj vad det har snöat i natt och idag... Det räcker nu. Ska visst ändå försvinna senare i veckan. Jag känner inte för att skotta imorgon. Fast det är klart, det är bra mysigt med snö. En månad till julafton idag, så okej... Snön får gärna ligga kvar tills dess! 

Idag har jag hjälpt Emma med matten efter jobbet....

Se om min far kommer hit imorn, är lite grejer jag skulle behöva ha hjälp med... Imorn verkar vara enda dagen denna vecka det passar. Ska jobba kväll både onsdag och torsdag. Borådsmöte och julgranständning. Kan vara bra med lite extrapengar eller komptid att ta ut. Sen i helgen får jag besök =)

Blir nog snart sängen, hoppas jag kan sova bättre i natt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback