Den här natten kommer döda mig....

Idag har det pratats Berlinmurar, mitt är mitt och ditt är ditt, allt är skit, fy fan vad dåligt det kommer bli på jobbet..... Man bara känner hur all lust och energi bara rinner av en. Men tanken på att det är fredag har hjälpt mig från att dras ner allt för mycket.

Jobbade till klockan fyra idag och sen gick jag direkt till pappa för att låna hans bil. Åkte sedan o hämtade upp Magnus, så åkte vi till färghuset för att leta tapeter. Jag vet inte varför jag inte kan bestämma mig. Eller, hade jag fått välja vad som helst utan att tänka på priset hade det ju varit en annan sak (700 - 1000 kronor rullen känns inte helt aktuellt). Men nu funderar jag på att ringa hon som har lägenheten nu och fråga om jag får komma och kika på den en gång till. Borde inte vara några problem eftersom jag redan betalat dem 1100 :- för att jag skulle få nycklarna lite tidigare... Och så se om jag inte ska strunta i att tapetsera just nu och känna efter hur det känns  och isf göra det senare. Ahhhh, jag vet inte!!!

Sen blev det iaf mat på Corner innan vi åkte och hämtade upp Farmor och Farfar.... Så var det kalas hos pappa! Det var trevligt. Roligt att träffa lilla Tindra igen med, hon är ju för söt.

Kom just hem nu och vet inte riktigt vad som ska göras. Är väl egentligen rätt trött, men det vill jag inte riktigt erkänna för mig själv.

Känns tråkigt att inte få träffa Anders i helgen... Riktigt tomt är det här.

"För jag vet att den här natten kommer döda mig
Om jag inte får va med dig"    
Håkan Hellström



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback