Efter en hård dag....

Idag har det varit galet mycket att göra på jobbet.... Det har inte riktigt gått enligt planerna, men allt som var tvunget att göras idag hann vi med iaf. Var skönt att det var så fullt upp idag, tiden bara rusade iväg. Men jag borde nog ha stannat kvar på jobbet för motgångarna började komma så fort jag kom hem. Först skulle jag ställa in cykeln i cykelrummet och där fanns inte nån plats alls över till min kära cykel. Så i ren ilska möblerade jag om i hela cykelrummet, se om mina grannar uppskattar det lika mycket. Sen att jag inte har nåt stöd på cykeln gör ju inte saken bättre. Men det har vi mina kära grannar i fröslunda att skylla på. Jaja, de kanske behövde det bättre än mig =) Sen kommer jag till tvättstugan i hopp om att det skulle finnas en tvättid på en gång så jag skulle slippa vänta till klockan sju.... Det gjorde det inte, vilket jag ju hade kunnat lista ut. Vad som däremot kändes irriterande att det var en och samma kvinna som tvättade i båda tvättstugorna, vilket man inte får göra. Övervägde att börja gnälla på henne, men kom snabbt fram till att det inte var någon idé.... Så nu lagas det mat i väntan att få börja med det roliga kvällsnöjet!

Men annars är det prima =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback