Skärtorsdag

Äntligen lite påskledigt. Känns väldigt skönt med några dagars extra ledigt. Slutade klockan tolv idag och då hämtade pappa mig och vi åkte till Tunby Fritid. Där inhandlade jag en skön stol till balkongen där jag kan ligga och ha det bra i solen när den behagar dyka upp igen. Magnus var med och efter vi varit där åkte vi med pappa hem och fikade. Sen när mamma slutade var det shopping på Ekängen som gällde... Det bara kryllade av folk där, helt hysteriska var de dessutom.... Lite mat fick jag med mig hem iaf.

Sen träffade jag Emma, Mari och Johanna på stan... Trevligt. Var väldigt duktig och handlade faktiskt ingenting även fast jag hittade en hel del jag skulle vilja ha. Pluspoäng till mig!

Är väldigt hungrig nu, men jag tror jag ignorerar det och går o lägger mig istället. Lite tidigt kanske?! Men det låter som en rätt bra plan ändå.

Kommentarer
Postat av: Tompsss

Glad påsk moster :)

2009-04-09 @ 22:41:44
Postat av: Karin

Glad påsk Tom, ses på lördag! =)

2009-04-09 @ 22:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback