Underbara fredag

Idag slutade jag jobbet klockan 12. Så himla skönt... Promenarade hem och satte mig i soffan och åt lunch. La mig sedan ner för att vila i fem minuter, men vaknade sedan halv två. Hoppsan. Då fick jag iaf lite panik för man kan ju inte ligga inne när det är så underbart väder ute. Så då tog jag mig ut på en 1 ½ timmes promenad, tog bland annat en sväng i Kronskogen. Sen när jag kom hem upptäckte jag till min stora glädje att jag hade en liten fläck med sol på min balkong. Solen har tidigare stått så lågt att den aldrig kommit över hustaken. Men nu hade jag som sagt lite sol så jag la mig där i min nya stol och hade det bra.

Sen blev det pizzabak här! Blev hela tre plåtar med pizza, så nu har jag massa pizza i frysen med. Gjorde hälften med skinka och färska champinjoner och andra halvan med köttfärs, lök och svartpeppar. Inte helt fel.

Ligger i soffan och ser på tv nu. En perfekt dag / kväll egentligen.... Men jag saknar älsklingen min ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback