Dyrt att träna tydligen

Idag har jag väldigt ont i hals och huvud.... Det kom helt plötsligt igår kväll. Usch! Det passar inte in i mina planer just nu.

Idag efter jobbet var jag till Balanze.... Det nya träningsstället som ska öppna på stan 1 oktober. Verkar ju bli riktigt schysst. Jag är dock mycket tveksam om det verkligen är värt det. Först måste man betala en medlemsavgift på 799 kronor. Sen är det en månadsavgift på 499 kronor. Jag skulle visserligen få ett billigare pris för jag skulle anmäla mig innan 1 oktober. 599 skulle jag då betala i medlemsavgift och 399 i månadsavgift. Men jag tycker det är dyrt med.... De säger att man inte kan jämföra med friskis och svettis för att det är en helt annan sak, men klart man kan. Träning som träning... Och med tanke på att jag säkert ändå inte kommer gå dit ändå känns det som slöseri med pengar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback