Inget varmvatten

Härligt att sluta redan klockan tolv idag.... Cyklade hem till mamma och pappa för att duscha direkt efter jobbet. Varmvattnet är avstängt här hemma från igår kväll till söndag kl 20... Och jag kände inte för en kalldusch direkt. Så jag åkte dit och hade turen att få lunch där med. Cyklade sedan hem, ställde in cykeln och gick raka spåret till Åhlens. Lasses singel släpptes ju idag så den skulle jag införskaffa... Gick inge vidare då de inte fått in några alls. Så försökte jag klura ut vart den annars kan finnas, men skivaffärer på stan är det inte gott om numera. Gjorde ett försök i Kulturbutiken, men de hade den inte heller. (Förstår förövrigt inte hur den butiken kan gå runt, ser aldrig en människa där inne) Så det blev ingen singel... Får köpa den om jag kommer till Tuna Park nån dag.

Blir en väldigt lugn kväll.... Aldrig har man väl varit så sugen på ett varmt skönt bad som nu när det bara kommer kallvatten ur kranarna. Är frusen, så jag får ta till filten istället.

Kommentarer
Postat av: Helena

:) Jag har köpt 3 Harry Potter böcker därifrån i alla fall.. men det var ju ett tag sen sista kom ut nu så hur de går runt nuförtiden vette sjutton :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback