.....

Haft en trevlig kväll med Emma... Köpte hem mat från Ming och så har vi tittat på tv och slappat. Gick även en sväng förbi Hemtex och köpte morgonrocken jag gått och tittat på ett bra tag nu. Hade lite pengar kvar på ett presentkort sen jag fyllde år och så fick jag ett presentkort av Anders föräldrar när jag var där... Så det räckte precis till min morgonrock. Härligt. Tror jag kommer bo i den i höst =)

Igår var jag ju så nöjd över min nya klockradio så jag kunde lyssna på ipoden när jag ska sova.... I natt var jag mindre nöjd. Displayen lyser blått och när det är mörkt lyser den upp hela sovrummet. Blev inte så mycket sömn i natt. Fick till slut lägga täcket över displayen för att kunna sova. Var ganska irriterad när jag gick upp imorse och tänkte att den där måste jag ju gå och klaga på. När jag kom hem upptäckte jag att det finns en knapp där det står dimmer. Där kan man visst stänga av det blåa skenet. Oj vad pinsamt om jag gått och klagat. Det tråkiga är att om man stänger av det kan man heller inte se vad klockan är mitt i natten.

Är oerhört trött i kroppen och speciellt i fötterna... Helgen var är du?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback