Nyklippt och nystädat

Idag var det riktigt skönt att sluta jobbet klockan tolv. Cyklade hem, bytte om, åt lite lunch och sen hade jag klipptid klockan två. Har gått och väntat på det länge nu... Ända sen hon jag klippte mig hos sist förstörde mitt hår. Den här gången bestämde jag mig för att testa Sublime som jag hade hört skulle vara bra! Jag blev så himla nöjd så dit ska jag verkligen fortsätta gå. Hon förstod precis vad jag menade och hade precis samma åsikter som jag om hur mitt hår var konstigt klippt. Skönt att gå därifrån och vara nöjd!!

Sen gick jag en sväng på stan.... Där träffade jag på Anna och barnen så jag gick med dem en stund. Köpte två fina ljuslyktor på village. De har så himla mycket fint!!

Kvällen har jag ägnat åt städning. Det var faktiskt inte tråkigt alls. Känns så skönt nu med en fint och städat hem! Nu ska jag bara ta det lugnt och försöka njuta av helgen! 

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad duktig du är! Fin bild av dig, du blev verkligen fin i håret. Färgen ser kanonsnygg ut dessutom:) Kram

2009-08-28 @ 21:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback