Kräftskiva

Jag har alltid en förmåga att bli lite sådär smådeppig vid den här tidpunkten så jag vet inte varför jag alltid får för mig att blogga då... Man börjar fundera över allt och inget och allt känns plötsligt sådär hopplöst. Men det försöker vi strunta i nu för hur kul är det att läsa mitt gnäll.

Imorse var jag på laboro och färgade ögonfransarna och plockade ögonbrynen. Det var min present från Emma, Johanna och Mari. Jag blev mycket nöjd med resultatet. Har även 150 kronor kvar på presentkortet, så det ska jag nog ha kvar som hjälp till nästa gång jag ska göra det.

Ikväll har jag varit på kräftskiva, men jag gjorde Emma sällskap och var nykter. Hon ska ju jobba imorgon så. Kom hem före kl 22 till och med. Men det var trevligt och kräftorna smaka bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback