Dyngkåt och hur helig som helst

Då var jag hemkommen från shoppingturen med Emma och Mari. Började på stan strax efter 10 imorse och slutade på Tuna Park för ungefär en timme sedan. Däremellan lunchade vi på Beirut Seller. Var hur länge sen som helst jag åt där och det var lika gott som jag mindes det. Åt lamm med klyftpotatis : )

Lite inköp blev det idag. Köpte en klänning som jag tänkte ha på nyår... Nu måste jag bara springa stan runt och leta efter en bh man kan ha utan axelband och som sitter uppe och inte ser helt förskräcklig ut. Blir en spännande utmaning. Så köpte jag en till klänning / tunika.... En svart enkel med knappar. Lite underkläder och en till kort trikåkjol fick följa med mig hem också. Till sist unnade jag mig även Mia Skäringers bok. Har gått och tittat på den ett bra tag nu och jag ville verkligen ha den. Vet att den blir billigare om man skulle beställa den, men jag ville faktiskt ha den idag! Ska bli så kul att läsa den : )



Emma och jag hämtade även ut biljetter som vi bokat. I mars ska vi gå och se på Fredrik Lindström på Lokomotivet. Ser jag fram emot : )

Nu blir det en dusch och sen ska här ses på film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback