Gnäll-Karin.

Lyckat... Vi toppar all skit med en förkylning. Det är precis vad jag behöver. Ska snart sluta gnälla här i bloggen för det är som sagt inte så kul för andra o läsa. Men just nu är det synd om mig, speciellt för att det var så länge sen jag sov bra. I natt sov jag knappt alls. Låg och vred och vände på mig och kollade på klockan som gick alldeles för fort. Inte konstigt att man är trött.

Har trösthandlat två julklappar till mig själv. Den ena kom idag och det är min parfym. Har varit utan den några dagar nu, så skönt o få hem den. I slutat på veckan gissar jag min andra klapp kommer.... En ny plattång! God jul va!

Nu ska jag och min huvudvärk snart förflytta oss till sängen. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback