Julen

Nu är julen i princip över då.... Hade en mysig julafton. Gillar verkligen julen.

Dagen började med att mitt alarm gick igång klockan sex på morgonen i vanlig ordning. Nöjd jag blev. Somnade iaf om och gick upp vid åtta-tiden. Så slog jag in julklappar och sen var jag upp till farfar och önskade honom god jul. Sen var jag hem och gjorde mig iordning innan firandet hemma hos mamma och pappa. Där gick dagen till som vanligt. Som det ska vara alltså. Först Kalle Anka med julgodis, sen kom Tomten och alla julklappar delades ut, sen blev det mat och efter det fika. Nice!!

  

Ja, så här snygga kan jag o Gustav vara på julafton. Hehe.

Juldagen sen var lugn... Att gå ut hade jag ingen som helst lust med. Hade det bättre här hemma =) Idag har jag träffat Emma. Blev en tur på mellandagsrean, men hittade inget alls. Hon följde med hit en sväng sen och vi snackade en massa skit. Trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback