Lars Winnerbäck 12 / 12 - 2009 Conventum

Behövde verkligen en dag som denna. Blev hämtad av Anna, Roger och Tindra vid tolv-tiden och så åkte vi hem till dem och åt supergod mat från Spicy Hot. Så spelade jag och Anna lite kort i väntan på mamma och pappa som skulle passa Tindra. Efter två åkte vi till Örebro och parkerade vid conventum där Lasse skulle spela... Gick en sväng till stan för att äta och så. Strax före sex ställde vi oss i kön och insläppet skulle vara klockan sju (blev dock insläppta lite tidigare) ... Hade redan gett upp hoppet om några bra platser så tänkte att vi inte behöver köa längre än så. Men vi hade verkligen tur och fick stå längst fram!! Mycket tack vare att Roger tog våra jackor och vi slapp stå i garderobs-kön med.

När vi slår oss ner där på golvet i lugn och ro och bara är nöjda med våra platser händer nånting vi inte alls räknat med. Lasse dyker upp!! =) Han kom fram och skrev några autografer och småpratade lite. Lycka!! Blev helt skakis.... Så nu har jag hans autograf på min biljett. Kanske dyker upp en bild imorgon. Om det blev nån som man ens ser att det är han på. Hade bara mobilen att ta kort med, så blev inge bra tyvärr. Han var iaf supertrevlig och go! Fina Lasse. Kul att få träffa honom sådär!

Förbandet var dock inställt... Andreas Grega skulle det ha varit. Visste inte ens vem det var så det gjorde inte så mycket. Det var ju Lasse vi var där för.

Winnerbäck gjorde verkligen en kanonspelning! Har inget att klaga på. Han spelade en massa bra låtar och det var riktigt härlig känsla. Han var så glad och tacksam och det är så kul att se. Finns inga ord att beskriva konserten, så jag ska inte ens försöka! Skitbra var det iaf.

Så glad att jag fick detta avbrott från allt.... Hoppas jag får en natts sömn nu. Ohh vad jag skulle behöva det. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för en underbart supertrevlig dag/kväll!

Ja han var så sjukt bra...våran Lasse!!! Kram

2009-12-13 @ 11:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback