LW 12 / 12 + 14 / 8

På lördag är det dags för den efterlängtade Winnerbäck-konserten. Äntligen!! Ser verkligen fram emot att få träffa Lasse igen. Det som är så himla bra är att det redan avslöjats att det blir en turné även i sommar! Så den 14 augusti ska jag se honom vid Strömsholms slott också. Samma datum och samma plats som förra året. Blir även fler artister då på två olika scener. Hoppas det blir några bra. Jag håller mina tummar för att Melissa Horn följer med! Det vore guld!! Men ja, det är ju åtta månader kvar dit.... Närmast ser jag fram emot lördagen i Örebro.

 
Anna och jag i väntan på Lars,
längst fram såklart.

 
Självaste L.W.


Kommentarer
Postat av: Anna

Snart är det dax!!! Längtar supermycket! Tack för att du passade Tindra idag. Kram

2009-12-06 @ 19:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback