Snö, snö o mera snö!

Oj oj oj, vad det har snöat... Började igår kväll och sen verkar det ha snöat hela natten. Var helvitt när jag tittade ut imorse. Så det har blivit snöskottning två gånger på jobbet idag. Känner mig öm både lite här och där. Har sedan fortsatt snöa precis hela dagen och kvällen. Så jag vet vad jag har och göra imorgon bitti med. Men det är vackert värre just nu. Lite julkänsla smyger sig på.

Hade lite planer på att hälsa på farfar idag... Men jag är så himla förkyld och jag vill verkligen inte smitta ner honom. Blir en annan dag helt enkelt. Det är tanken som räknas....

Fick hem min plattång idag som jag trodde skulle komma i slutet av veckan, det var snabbt värre. Har redan hunnit testa den och jag är löjligt nöjd. Tror minsann den är så bra som det sägs.



Ikväll har jag bara legat i soffan... Blir så när man går och jobbar fökyld och jäklig. Man är helt slut när man kommer hem. Har till-o-med sovit en liten stund till Vänner säsong 8. Avsnitten räcker så mycket längre på så sätt! Blir att titta om på dem imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback