Skavlan, usch o fy!

Blev varken utekväll eller tvättande igår som det var tänkt. Blev istället mat och tv med Emma. Väldigt trevligt. Såg på det mest värdelösa program jag sett på länge. Skavlan hette det och var nån pratshow. Såg det bara för att Lars Winnerbäck skulle vara med. Men norrmannen som höll i det var helt kass och ställde konstiga frågor och framställde honom inte särsklit bra. Var även andra gäster med och de var inte helt normala heller. Som Sarah Symonds som pratade om otrohet och att vara den andra kvinnan... Jag förstår inte tänket. Nej usch vad upprörda vi var här, Emma och jag. Vi stod iaf ut hela programmet så jag fick höra Lasse avsluta med "Ingen soldat".

Nu sitter jag här och funderar starkt på att äta frukost. Det vore iaf en väldigt bra idé eftersom jag ska träna 11.30. Blir jympa med Emma idag. Duktigt av mig. Blir tredje gången den här veckan. Värre blir det nog nästa vecka... Då kanske det bara kan bli en gång.

Nej dags att ta tag i dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback