Det är en dålig dag...

Ja, idag är ingen toppendag direkt. Vaknade före åtta imorse och då gick jag upp och avbokade spinningen. Dumt. Kanske var det precis vad jag hade behövt. Och sen dess har jag bara gått omkring här och inte fått nånting gjort alls. Har inte ens kommit mig för att äta frukost än. Känns inge bra alls idag. Hur är det tänkt att man ska överleva en sån här helg när förra helgen var så underbar?! Blä säger jag bara! 

Ska iaf till mamma och pappa ikväll, vilket ska bli trevligt. Magnus ska dit med! : )

Var lite sugen på en sväng på stan nu, men insåg när jag kollade kontot att jag borde stanna hemma. Vill köpa massa nya tavlor och grejer hem. Men det får vänta. Ska nog se några avsnitt av Vänner och äta nåt nu. Sen blir det en, förhoppningsvis, uppiggande dusch. Så kanske allt känns prima igen... Eller nåt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback