Bloggtorkan är eventuellt över...

Länge sen jag skrev, nytt år och allt har det blivit... Skyller på trasig dator och att jag haft vettigare saker för mig.

Förra måndagen fick jag oväntat men väldigt uppskattat besök... Anders stod helt plötsligt utanför min dörr och oj vad glad jag blev =) Han stannade här i en vecka... Helt underbart!!

Det nya året krävde visst även en ny dator. Var så otroligt trött på min gamla. Var inte värt att kosta på den ny strömsladd kom jag efter mycket velande fram till. Har varit alla möjliga fel på den och det var inte så länge sen den var till Tyskland på reparation efter att ha dött helt för tredje gången. Så nu får vi hoppas att den här datorn är snällare mot mig.

Har haft en hel del ledigt under jul o nyår. vilket varit underbart skönt. Men nu är visst alla lediga dagar över. Nu är allt som vanligt. Men blir ju lite mjukstart nu ändå med bara tre arbetsdagar till helgen.

Har bestämt mig för att börja träna igen med. Är dock inget nyårslöfte. Men jag tror jag skulle må bra av att komma igång igen. Två gånger i veckan låter som ett rimligt mål. Får se om jag hinner med ett pass imorgon, annars kör jag igång på måndag. På måndag ska jag vilket fall dit... Då blir det spinning. Ska nog till och med bli lite kul.

Kommentarer
Postat av: Helena

Oh! Jag skulle också behöva träna.. speciellt om man ska hinna bli bikini-fin till turkiet resan i maj. Det jobbigaste är ju bara att allt är så dyrt här =( Hoppas ditt mål lyckas sweetie! :)

2009-01-22 @ 20:37:54
Postat av: Karin

Ja men eller hur, nu måste man börja tänka på att bikinin snart ska på igen. Haha =) Tack vännen.

2009-01-24 @ 12:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback