.......

Ligger i soffan och väntar på att vi ska få gå och äta, jag håller på att svälta ihjäl. Men vi ska till Berirut Seller sen så det är värt väntan.

Igår tyckte jag att jag var värd lite extra ledighet så jag tog ut komptid och stannade hemma istället. Eller, jag och Anders tillbringade nästan hela dagen på stan. Gick till banken för att sätta in mina mynt och sen blev det en oplanerad shoppingrunda. Mycket trevligt! För min del blev det en luvtröja, lite underkläder, ett träningslinne och ett alfapet. Bara saker jag behövde. Blev även lunch på stan. Kvällen tillbringade vi i soffan med god mat och paj till efterrätt!

Idag har vi bara tagit det lugnt och nu blir det som sagt libanesisk mat! Ska se på P3 Guldgalan sen  ikväll =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback