En bra dag helt enkelt

Blev som jag trott en bra dag. Mötte mamma efter hennes jobb och följde med henne hem. Satt ute på balkongen och snackade skit. Var ju så himla fint väder. Sen cyklade jag förbi Ica Supermarket på hemvägen för jag hade tagit på mig att handla till tacosen som Emma och jag skulle äta ikväll. Jag är inte mycket att lita på när det gäller att handla.... Kom därifrån med allt utom det viktigaste - köttfärsen. Så det blev en sväng in på Ica på stan med. Vi smet även in på Teknikmagasinet och inhandlade varsitt skydd till ipoden. Inte ett sånt där värdelöst i silikon, utan nåt i hårdplast.... Hoppas det håller längre.

Sen blev det som sagt tacos hemma hos mig. Lite tv-tittande och massa skratt. Hur trevligt som helst. Nu ligger jag i sängen och bara slösurfar, men tror jag ska sova snart. Har en tid bokad kl 14.00 imorgon och hade tänkt ta en sväng på Tuna Park innan det.

Så, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback