Semesterdag 1

Det var första semesterdagen det! Den bara försvann.... Planen var att hemmet skulle städas. Med så mycket tid på mig kom jag på att jag kan börja rensa och göra iordning i skåpen i badrummet, så det gjorde jag. Även byrån fick sig en rejäl rensning. Sen var klockan så mycket att städningen inte hanns med. Vet inte riktigt vart tiden tog vägen eller vad jag gjorde däremellan.

14.30 träffade jag iaf Emma på stan. Jag kunde inte hålla mig ifrån hårvårdsprodukterna inne hos frisören och det blev två inpackningar och ett shampoo till. Men nu får det vara nog!! Nu har jag tre shampoo, fem inpackningar och en silkeskur.... Av bra märke. Så nu ska mitt hår må bra och klara sig en bra stund. Annars lyckades jag hålla mig ifrån och shoppa..... Eller, en present inhandlades med! Vid halv fem träffade vi Johanna och Mari med och vi gick och åt. Fick även min födelsedagspresent! Presentkort på Laboro. Mycket trevligt.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska roa mig med.... 21.52 ska jag sätta mig på tåget mot Köping, med byte i Västerås. Om jag är vaken så länge dvs =) Känns så surt att det är så nära, men ändå tar 1 ½ timme med tåg. Hade man haft en bil hade det varit så himla mycket smidigare...

Duschdags kanske! =) Igen, det är fan min hobby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback