Söndag

Dålig uppdatering här, vilket inte är så ovanligt. Igår var jag på Vilsta marknad med mamma och pappa... Mycket skit som vanligt på såna marknader, men jag lyckades iaf komma hem med 12 par strumpor och ett superfint halsband! Nöjd! Sen följde jag med dem hem och fick god mat och så spelade vi lite kort. Trevligt.

Nu har jag just gjort mig iordning för en sväng på stan med Emma. Har inte ätit nån frukost idag som vanligt, vilket jag verkligen borde skärpa mig med. Man mår inte särskilt bra utan. Men men, vi tänkte iaf luncha på stan så.

Sen var snart den här helgen slut med.... Nästa arbetsvecka är iaf bara 4 dagar, eftersom det är midsommarafton på fredag. Det är inte fel. Nedräkningen till semestern har börjat med, 4 veckor kvar att jobba. Nu väntar vi bara på vackert väder....

Nej, ut i regnet nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback