Eskilstuna 350 år

Här firas det Eskilstuna 350 år... Synd bara att vädret inte varit nån höjdare, då hade man nog velat se lite mer. I fredags var vi på Bamboo city och åt mongolian barbecue och sen gick vi hem till mig för lite öl / cider. Tog oss sedan till Rothoffsparken för att se Yvonne. Det var faktiskt bra. Var dock bara två låtar jag kände igen...

Igår såg vi Fredrik Lindström på Strömsholmen på eftermiddagen... Det var riktigt kul att lyssna på. Han pratade om våran dialekt här i Eskilstuna bland annat. Så nu är det då konstaterat att vi inte gnäller när vi pratar! 19.30 var vi sedan i Rothoffsparken igen. Då spelade Sator. Måste erkänna att jag inte ens visste vilka de var innan... Men Anders ville se dem så vi gick dit. Var väl helt okej. Alltid roligast om man känner igen lite låtar när man är på konsert, men det var trevligt ändå. Tittade sedan på fotbollen här hemma... Kändes inte som nån höjdare att sitta på Strömsholmen i regnet och se det på storbildsskärmen... 23.00 var vi åter tillbaka i Rothoffsparken för att lyssna på Tiger Lou. Det var bra.

Idag ska vi till Södertälje för att fira Helena som fyller 20 år idag. Grattis!

Ikväll spelar Anna Ternheim. Tycker det är lite konstigt att hon spelar 22.30 en söndag... Men om man är hyffsat pigg så skulle jag vilje se henne. Hon är riktigt bra.

Kommentarer
Postat av: Helena

Awh! Tack så mycket gumman! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback