Hur ska det bli? Berätta för mig!!

Värre sömnbrist än vanligt, mer tankar, funderingar och oro än vanligt, en huvudvärk som inte är av denna värld... En jävla framtidsångest helt enkelt. Jag vet inte hur man ska få pusselbitarna att falla på plats... Inte lätt alls.

Gick och blev irriterad på mig själv idag.. När man verkligen älskar nån så mycket som jag älskar honom... Hur kan man då säga att man inte är beredd och flytta med honom?! När man egentligen känner att man skulle kunna göra allt för den personen.... Kände mig så himla dålig. Vad kan vara viktigare egentligen?! Men att flytta nästan 40 mil bort.... Från familj, vänner och ett fast jobb... fan.

Varit en lång dag... Jobb 06.55 - 16.00, 16.30 - 20.00. Inte konstigt att man är trött av den anledningen med. Borde bli sängen snart! Eller nu på en gång rättare sagt. Omedelbums!!

Kommentarer
Postat av: Emma

De går alltid flytta tillbaka om du inte trivs, följ ditt hjärta.

2009-06-18 @ 07:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback