Ledig måndag

Idag är det visst måndag, men det känns inte så... Åkte hit till Borlänge så jag var här i lördags kväll. Gick då till Anders för att se honom genomföra sitt slutprojekt! Väldigt kul att se. Jag tyckte det såg jättebra ut... Inte för att jag kan nåt om det där, men jag vet att jag har rätt iaf ; )

Under gårdagen gjorde vi inte så mycket. Sov länge och bara tog det lugnt. Kändes iaf väldigt skönt att slippa åka hem redan igår. Så idag tar jag ut en semesterdag! Det är jag värd. Eller nåt.

Nu är Anders i skolan och jag skulle väl egentligen vilja sova lite till, men det verkar inte gå så bra.Så det blir kanske frukost och en sväng på Kupolen sen. Så åker vi till Eskilstuna på eftermiddan eller ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback