Sova ut, dem planerna gick åt h-vete!

Sa till min kära pappa igår när vi pratade om att vi skulle höras idag på förmiddagen och bestämma vilken tid det bär iväg till ikea att han inte fick ringa för tidigt. Jag skulle nämligen sova ut idag! Ha! Så bra gick det. Kunde som vanligt inte sova och jag var uppe med tuppen. Kunde ha fått mycket gjort om jag orkat ta mig för nåt, men så blev det såklart inte. Ska nog plocka undan lite här nu och kanske faktiskt gå runt och fundera på vad jag verkligen behöver. Det är inget jag brukar göra. På ikea brukar det spontanshoppas. Sen ska jag iaf ringa till pappa och höra när han hämtar upp mig, men det blir inte förrän mamma slutat jobba vid två-tiden.

Får se vad kvällen har att erbjuda. Pratade med Emma nyss, men vi skulle höras lite senare när vi vet lite mer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback