Äntligen helg

Det var den arbetsveckan det... Arbetsdagen gick fort, vilket iofs inte var så konstigt eftersom jag slutade redan klockan tolv. Hade dessutom en hel del att göra. Bara en hyresgäst som blev besviken.... Hon trodde det skulle komma en snygg kille och hjälpa henne, så var det bara jag som kom. Blev lite full i skratt.... Hon såg uppriktigt beviken ut gamla damen. Annars var alla glada och trevliga idag.

Efter jobbet tränade jag med Johanna. Var ett riktigt kasst pass med dålig musik.... Men jag tror det tog lite iaf för jag känner redan av det i benen. Sen har jag städat lite här hemma. Inte så mycket som jag hade tänkt, men lite iaf. Blir väldigt lugnt ikväll. Skönt! Lite tråkigt dock att det inte är nåt bra o se på tv ikväll... Jag får väl roa mig med nåt annat helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback