Soldusch

Idag har jag och Emma varit på Helios och solduschat. Var lite orolig för hur det skulle bli. Varit där förut och solduschat, men det var för över två år sedan. Då hade jag även ett halvårs solariesolande och en vecka i Turkiet  bakom mig så då var man ju faktiskt redan ganska brun. Nu var ju då läget lite annorlunda.... Blek är bara förnamnet! =) Eller var kanske det heter.

Förberedelserna började redan igår då man skulle peela sig... Väl där gick vi igenom hur man skulle stå och alla praktiska grejer. När man väl står där inne i duschen får jag lite panik när man får all ånga och så i ansiktet, men det går ju fort så det får det vara värt. Jag är nöjd än så länge. Färgen ska tydligen förstärkas under sex timmar med. Duscha får jag inte göra heller....Det får bli imorgon innan jobbet. Då blir det ännu tidigare uppstigning då då. Yippie!

Ska koncentrera mig på lyxfällan nu och sen efter det blir det sängen för jag är supertrött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback