Nästan pinsamt....

Ikväll stod det utgång med Emma på programmet. Har pratat om det länge nu, var ju evigheter sen vi var ute. Var faktiskt ganska pepp på det. Emma kom hit vid sex-tiden och då gick vi och handlade groggvirke och sen köpte vi med oss pizza hem till mig. Så började vi förfesta... Vi hade det trevligt och vi var båda sugna på att gå ut. Men sen vet jag inte vad som hände.... Vi blev trötta och tappade lusten totalt. Så himla typiskt oss. Så fick vi ett festerbjudande och funderade på att gå dit, men sen kom vi fram till att sova är ju faktiskt skönt det med. Så kan det gå. Känns lite tråkigt på ett sätt när man planerat för det, men samtidigt... Äsch!

Sängen är bättre. Fast med Anders vid min sida hade det varit så himla mycket bättre. För att inte säga helt perfekt.

Nu ska jag döva ensamheten med nyaste cosmo, som för övrigt luktar massa parfym.... Fick med ett litet prov på nån parfym och när jag öppnar plasten trillar det ut delar av röret och tidningen har sugit åt sig all parfym. Nöjd man blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback