Duktiga jag

Idag har jag varit duktig... Var på spinning med kost- och motionskursen. Tog verkligen ut mig och kämpade på allt vad jag hade, så det var skönt. Träna på arbetstid är nåt man alltid borde få göra. Dock gillar jag passen på Friskis & Svettis bättre, de är lite mer varierande. Här gjorde man samma sak en hel låt och bytte bara position när det blev ny låt, så det skulle jag nog tröttna på i längden. Mycket dyrare där med och färre pass. Så friskis är nog rätt bra.... Om man bara kunde pallra sig dit nångång dvs.

Imorgon står det arbete på programmet och efter det ännu mera arbete! Jobba 7 - 16, jobba på borådsmötet 17.30 - 19.30 (?). Blir en lång dag så jag tror det borde bli sängen tidigt ikväll. Sov hyffsat bra natten som var, det var ett tag sen jag gjorde det. Eller, sover ju alltid bra med Anders vid min sida.... Men så kan det visst inte alltid vara.

Ett avsnitt till av Vänner får det bli nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback