Kväll blir natt och tankarna för stora

Hatar den där jäkla oroskänslan som verkar ha flyttat in i min mage för o stanna.... Den finns där utan att jag egentligen kan sätta ord på varför den är där. Eller... allt grundar sig väl i oron om framtiden. På hur vi ska lösa saker. För visst kommer vi lösa dem?! Finns inget jag vill hellre än det iaf.

Roar mig även med att grubbla på mer oväsentliga saker... Bara för att jag ändå är i farten liksom. Som t ex.... Peace and Love. Hur ska jag göra? Ska jag åka? Är ju en hel del jag verkligen skulle vilja se. Framför allt då Winnerbäcks (tre!!) spelningar.... Men även Håkan Hellström, Hello Saferide, Miss Li, Sofia Karlsson, Anna Ternheim, A Camp, Abalone dots m fl. Var ju inställd på att gå så vore kanske avslaget och strunta i det.

En ännu mer oväsentlig grej jag funderar på är om jag skulle unna mig en ny mobiltelefon för pengar jag inte har. Vilket egentligen är väldigt olikt mig.... Jag brukar vara den som sparar ihop till det jag vill ha först. Men jag är så trött på min mobil... Gick på ett erbjudande när vi var på Grönan förra helgen. Jag måste vara otrevlig mot dem, annars går jag på deras kassa erbjudanden. Eller, var väl iofs inte så kasst.... Telefonen går på ungefär lika mkt med deras avbetalning som om jag skulle köpa den kontant. Men har kommit på att det kanske inte är den telefonen jag vill ha trots allt. Är ju 14 dagars ångersrätt så det är ju inga problem alls. Kanske borde lägga till några hundra för att få den telefonen jag är mest sugen på istället.... Kostar ju iofs som en utlandsresa, så på så sätt känns det ju helt onödigt.

Tur att man har såna saker att lägga sin energi på!

Borde egentligen sova nu, men det kommer inte hända på en bra stund.... Svårt som tusan att koppla av. Jag kommer säkert på fler saker att grubbla på så jag slipper tänka på det som verkligen gnager mig.


Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din
Håkan Hellström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback