Stockholm imorgon : )

Har varit en trevlig kväll.... Umgåtts med Emma. Blev en sväng på stan. Var helt inställd på att jag skulle köpa en klänning, sen ångrade jag mig och skulle köpa ett par byxor... Men jag kom till slut hem med ett par skor. Det hade jag egentligen inte riktigt råd med. Men det var 20 % rabatt som bara gällde idag så jag var ju tvungen o passa på. Sen blev det tacos och tv-tittande hos mig.

Nu måste jag verkligen sova för det är tidig uppstigning imorgon fast det är lördag. Klockan nio går mitt tåg till Stockholm.... Ska träffa Anders som är där redan nu. Det ser jag verkligen fram emot. Får väl se vad vi ska hitta på =) Är lite jag måste hinna göra innan jag åker med så jag vet inte när jag måste gå upp... Klockan sju kanske. Oj oj vad tidigt, nu ska här sovas!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback