Idag har jag varit ute o sprungit!!!

Den här veckan har gått fort... I tisdags jobbade jag länge, 7 - 20. Och sen gick jag och mötte Anders på stationen. En glad överraskning att han kom hit några dagar. Känns så lyxigt med hans sällskap på vardagskvällarna! =) 

Igår var jag på vattenjympa med kost- och motionskursen. Väldigt mycket jobbigare än man tror. Riktigt skoj var det. Efter det blev det en sväng på stan med Emma och lite tv-tittande hos mig. Idag har jag varit på stan med Anna och Tindra. Köpte en typ strandklänning på Vero Moda. Sen tog jag mig en cykeltur till Vilsta och la mig där och solade. Riktig sommarvärme idag, underbart. Sen fick jag för mig att jag skulle ut och springa.... Riktigt stolt över mig själv, men aj vad ont i benen jag har.

Har haft en riktigt dålig dag idag... Eller förmiddagen var riktigt kass. Har tänkt för mycket på allt och det har känts så himla hopplöst. Sen kom jag ut i solen och det kändes iaf lite bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback