Långhelg med finast

Sitter här i soffan inlindad i ett täcke och är lite småfrusen, trött och ensam. Anders åkte hem till Göteborg idag och det känns mer än jobbigt. Många tankar som snurrar i huvudet. Känner mig så glad när jag är med honom och så vill jag ju alltid ha det. 40 mil emellan oss är för mycket... Min hjärna jobbar på högvarv för att hitta den bästa lösningen. Lösningen som gör att vi får vara tillsammans hela tiden.

I fredags efter jobbet åkte jag hem och städade och fixade lite, det väntades ju besök. Sen blev det lunch med Anna och Tindra på stan... Det var trevligt och kul att vi hann med att ses. Sen på kvällen kom Anders hit och det blev en mysig kväll med bowling och hämtmat från Spicy Hot. Lördagen bjöd på festligehter hos Johanna, 25 årsfest till och med. Söndagen blev lugn... Tog en sväng på stan. Hittade eventuellt vinterns jacka, men bestämde mig för att fundera på saken. Klokt! Lyxade till det och tog semester igår. Så skönt med en extra dag med min älskling. Vi tog en skön promenad till Tuna Park där vi strosade runt och kikade på allt möjligt.... Inhandlade ett fint linne på H&M. Så tog vi en fika på Amarant. Mysigt! Sen blev det även en promenad hem och så gick vi förbi nya Willys och handlade lite mat till kvällen. Verkar bra där på Willys och hyffsat nära är det ju också.

Men idag när jag kom hem från jobbet hade Anders åkt hem... Så nu får jag allt roa mig själv. Har varit så oerhört trött ikväll och slumrat till ett antal gånger. Hoppas att jag kan sova i natt! Blev inte så mycket sömn natten till idag, så det skulle verkligen behövas. Blir lite sovmorgon imorgon iaf... Uppstigning klockan sju. Ska till Örebro på nån mässa. Sen är det bara jobb torsdag och fredag, sen är det redan helg igen. Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback